نمی تونم...

 سلام

از ر....

  شاید برای.....

    نمی تونم نمی تونم بنویسم دلم تنگه٬دلم تنگه   

                 به هر حال برای نوشتن احتیاج داری که یه امیدی داشته باشی که حرفاتو میخونه

    برای حرفات جوابی هم هست اما..............

      خیلی می خوامت آبی دلم خیلی برلت تنگ شده

                                                                           دوست دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:59

چرا بهش نمیگی براش می‌نویسی که بخونه؟!؟

چون دیگه نمیبینمش که بش بگم

مرسی از سوالت

خداحافظ

راوی خاطرات بزها یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 13:17 http://boza.blogsky.com

اگه غیر از آبی کسی دیگه ای هم بخونه اشکال نداره؟

نه چه اشکلای داره!!!

حتمآ به وبلاگت سر میزنم

مرسی خداحافظ

سمیرا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:51 http://paradisee.blogsky.com

سلام دوست خوبم..
ممنون که بهم سرز دی...

بازم که معرکه کردی..واقعا که نوشته هات محشره..

موفق باشی

بازم میام

سلام(نمیدونم کی؟)

ممنونم خیلی خوشحالم که منو دوسته خودت دونستی

من هر وقت بتونم بت سر میزنم

منم میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد